eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWarzywa znowu są wszędzieRe: Warzywa znowu są wszędzie
  • Date: Tue, 10 May 2011 23:19:53 +0200
    From: Shrek <lskorupka@wirtualna>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    References: <4db73c1d$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db7b4cf$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <ip8nbj$q2f$4@inews.gazeta.pl> <ip8piq$5hh$1@inews.gazeta.pl>
    <ip8qr4$8f8$3@inews.gazeta.pl> <ip8uf8$mea$1@inews.gazeta.pl>
    <ip91mq$1ei$6@inews.gazeta.pl> <ip93f8$an8$1@inews.gazeta.pl>
    <ip9499$ccf$2@inews.gazeta.pl> <ip96or$lk6$1@inews.gazeta.pl>
    <ip9739$bej$1@news.task.gda.pl> <l...@b...softax.pl>
    <4db845c4$1@news.home.net.pl> <ipbdqm$hlr$2@inews.gazeta.pl>
    <ipbfsf$kj8$2@inews.gazeta.pl> <ipe7s8$1qh$1@news.onet.pl>
    <4dbc167d$1@news.home.net.pl> <iphddc$38q$1@news.onet.pl>
    <4dbc3b99$1@news.home.net.pl> <c1.01.3QMwvG$0KI@mike.oldfield.org.pl>
    <4dbec5bf$1@news.home.net.pl> <iq8rff$48b$1@news.onet.pl>
    <4dc835a4$1@news.home.net.pl> <iqb3d8$g43$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <iqb3d8$g43$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Message-ID: <4dc9abfb$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1305062395 83.142.196.43 (10 May 2011 23:19:55 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 79
    X-Authenticated-User: l...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2367191
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-10 12:17, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Ale ten przepis nie ma zadanie uczyć rozsądnych motocyklistów, ponieważ
    > oni już zachowują się rozsądnie.

    Zgoda. Ci nierozsądni kończą się w okolicach końca maja.

    > On ma być ograniczeniem intepretacji
    > bezpiecznego dystansuu przez zakute pały - być może łatwiej trafiającycm
    > do świadomości, bo łatwym do zwizualizowania.

    Do zakutych pał i tak nie trafi. Niezależnie od ilości kółek bądź nóg.

    > > W sumie w mieście zostaje jeśli samochody poruszają się środkiem pasa.
    >
    > Wątpie. Szerokość pasa to 2.5-2.75m,

    Standardowy w mieście to 2,7.

    > szerokość samochodu uwzgledniająca
    > lusterka, to
    > często powyżej ~2m, w wypadku suvów: 2.2, nawet toyota yaris ma około
    > 1.9-1.95

    Mój accord wg specyfikacji ma 1,75, choć przyznam się, że nie mierzyłem.
    W sumie dość spory jak na warunki miejskie wózek. Powiedziałbym że za duży.

    > http://www.cartype.com/pics/7075/full/audi_q7_dimens
    ions_09.jpg
    > http://www.the-blueprints.com/modules/vectordrawings
    /preview/1340-mid.jpg
    > http://www.metric.org.uk/sites/default/files/car_cit
    reon_c5_dimensions.gif
    > http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/130702.jpg

    Jednak zmierzę;) Rzeczywiście ten 1,75 według wiki wydaje się mały.

    > . Ja tam w sumie do nich
    > > pretensji nie mam, niech robią to z głową - prędkość samochodów +
    > > powiedzmy 15 km/h.
    >
    > Zgoda, zachowując odpowiedni dystans.

    No też o tym piszę. Sam się przeciskam rowerem, ale staram się myśleć za
    innych. A jak nie wymyślę to staram się, żeby się nie uszkodzić. Mam OC,
    więc w razie czego podpiszę papier i grzecznie przeproszę.

    > > Problem w
    > > tym, że niektórzy nie rozumieją, że owszem można kombinowac w korku, ale
    > > z głową i w razie draki należy podpisać kwit i rozstać się w pokoju.
    >
    > Sęk w tym, że wyobraźnia (dystans) powinna chronić przed sytuacjami w
    > których do drak dochodzi.

    Wiele rzeczy powinno być. Ale nie jest. Jeśli wszyscy cali, a kolo
    podpisze oświadczenie to dla mnie dużego problemu nie ma - zdarza się.
    Po to jest OC, żeby takie sytuacje przebiegały w miarę bezboleśnie dla
    obu stron.

    > Pomię już fakt jazdy środkiem pasa, często po linii ciągłej, często
    > zmiany pasa bez sygnalizowania.

    A co ma sygnalizować jadąc sinusoidą wokół linie ciągłej - da się
    awaryjne w motocyklu załączyć? ;) Nie jest dla mnie problemem, że to
    robią - problemem jest, że nie poczuwają się do winy w razie skuchy
    (przynajmniej niektórzy krzykacze usenetowi, bo w praktyce może to
    inaczej wyglądać).

    > PS: Mimo wszystko rozsądnym motocyklistom ułatwiam przejazd, nic na tym
    > nie tracę.

    Dokładnie - a subiektywnie zyskujesz - motocyklista to mniej puszek -
    więcej go nie zobaczysz;)

    > Aczkolwiek jeśli po wyprzedzeniu taki ktoś zwleka z ruszeniem
    > spod świateł, to mnie to wkurza - przez to mniej samochodów może
    > przejechać - a to zmora miasta.

    W tym to królują puszkarze, i tak podobno w DC jest najlepiej - na
    Mazurach to kurwicy można było dostać;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: