  • Data: 2011-05-11 11:52:41
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-11 01:09, kakmar wrote:

    > No właśnie, Ty zacząłeś ;)

    > OK, rozumiem że takie auta za cenę paliwa, opon i klocków pozwalają się
    > poganiać szybko po torze. Nie wiem tylko skąd te opowieści o jakichś
    > usztywnieniach, czy ospawaniu budy, większych tarczach, zaciskach,
    > dodatkowym chłodzeniu, sprężynach, czy wymianie całego zawieszenia żeby
    > mieć jakąkolwiek regulację. Bo w sportowym motocyklu regulację np:
    > napięcia, dobicia i odbicia masz OTB od wielu lat.

    Co Ci po regulacji, skoro nie masz odpowiednich instrumentów,
    umiejętności aby tę regulację wykorzystać do otrzymania optymalnych
    ustawień w danych warunkach ? Skąd wiesz, że dokonana regulacja
    przyniosła pozytywny efekt a nie przeciwny.

    Jesli chodzi o modyfikacje, to znów przypomina mi się pewien odcinek Top
    Gear :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=KUKQqFZvjk8

    Wiekszość osób jedynie potrafi "utwardzać" i "obniżać" samochód bo to
    jest najprostsze i daje jakiś efekt :-)

    No i podstawowa sprawa: co innego samochód wyłącznie na tor, co innego
    samochód na okazjonalny tor.

    > OK, tu masz filmik w podobnym klimacie co TG z tego toru, co prawda
    > kierowcy zamiast trzymać wyścigową linię "latają na gumie", ale czas
    > chyba wystarczy na transita.
    > http://video.google.com/videoplay?docid=875226557973
    7000204#

    Mam nadzieje, że tego transita nie traktujesz zbyt serio :-) Ot, wydał
    mi się zabawny :-)
    Bo jakb faktycznie chcieć się przekomarzać.... :-)

    To te 8:20 to pi razy drzwi, nieco wolniej od seryjnych sportowych
    samochodów.

    E46 M3 CSL - 7:50
    E90/E92 M3 - 8:05
    1 series M coupe - 8:12
    Z4 M-Coupe - 8:12
    Z4 M-Roadster - 8:15
    E46 M3 - 8:22
    335i E92 Coupe - 8:26
    911 Carrera S (997) - 7:50
    Audi R8 - 8:04
    Cayman S - 8:04 (by Walter Röhrl)
    Audi RS4 - 8:09
    1 series M coupe - 8:12
    Aston Martin V8 Vantage - 8:13
    Mercedes C63 AMG PP - 8:13
    Corvette C6 - 8:15
    Cayman S - 8:16 (Sport Auto)

    Nie wchodze już w modele super sportowe ale nadal cywilizowane :-)

    No mały smaczek - zmodyfikowane M3 CSL - 7:22

    "Time was set on a non-exclusive public track day with other cars
    present. Car has been modified by Loaded to include a custom
    supercharger that puts out approximately 179 hp (133 kW; 181 PS) over
    the stock 343 hp (256 kW) found in the 3.2l inline 6 BMW S54 engine. Car
    is road legal outside of North America."

    http://www.youtube.com/watch?v=ZgMR9OVEDIY&feature=r
    elated

    > A Nurburgring, to tor krajobrazowy, bilety, wycieczki w autobusach itp.

    Przyznam się, że autobusu bym się tam nie spodziewał :-)

    > To tyle na szybko, jak chcesz się przekomarzać na filmiki to następnym
    > razem wkleję linka do sceny z motocyklem z któregoś matrixa :)

    W matrixie ewidentnie widać brak sygnalizowania manewrów ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik