    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
    Date: Wed, 1 Dec 2010 09:27:26 -0600

    "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:id5ot3$1ee$1@inews.gazeta.pl...

    > Sadze, ze auto zostalo spacykowane wczesniej, ale to nie zmienia faktu :(

    Zostało spacykowane w USA przez naszych rodaków tu mieszkających
    i utrzymujących się z pacykowania i cofania liczników aut na handel.

    > :(
    > No niestety nie za bardzo mam inna opcje. Wiem, ze to ryzykowna zabawa,
    > ale
    > nie ma w Polsce Eosow w automacie innych niz sprowadzane.
    >
    > No nic, wezme go jutro na ten serwis dla potwierdzenia, razem z tymi
    > papierami
    > i podesle info na cabrioclub.pl ze auto sprawdzone, zweryfikowane
    > negatywnie.

    Tracisz czas i pieniądze.

    > Lece teraz do stanow za tydzien na 3 tygodnie to moze sam poszukam
    > jakiegos i potem znajde w Polsce kogos kto mi je sprowadzi. ehh :(

    Szanse masz marne. Ja w ubiegłą jesień szukałem 2-3 letniej Acury TL-S
    i szukałem niepacykowanej 2-3 miesiące. Chodziłem po placach z miernikiem
    grubości farby i 2/3 tych co mi się podobały pod względem małego przebiegu
    były po prostu tłuczone i wystawione na sprzedaż jako nietłuczone.
    Ja chciałem kupić auto z oryginalnym fabrycznym lakierem, nietłuczone
    i niemalowane i powiem Ci że naprawdę ciężko było mi takie znaleźć.
    Nawet w carfaxie i autochecku nie miały wpisu o wypadku, a więc jak ten
    Twój EOS ma wpis to była to bardzo poważna sprawa nie do ukrycia.
    Po prostu bardzo częstym powodem do zmiany auta na nowe jest właśnie
    stłuczka i stąd duża liczba aut krążących w handlu ma historię powypadkową.
    Te bardziej rozbite, co się ich nie opłaca porządnie naprawić wysyłane są
    przez naszych Rodaków do Ojczyzny, ku chwale narodu!!! :-(