-
Data: 2010-12-01 16:17:06
Temat: Re: VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl> wrote in message
news:id5ncs$pi3$1@inews.gazeta.pl...
> No nie zrobil tego, ale dopiero jutro obejrze papiery.
Tracisz czas.
Jeszcze dziś zadzwoń mu, że nie jesteś zainteresowany.
> Z tego co wyczytalem o szkodzie calkowitej, wystepuje ona, gdy roznica
> wartosci samochodu przed i powypadku jest mniejsza niz koszt naprawy.
> Czyli moze byc tak, ze auto warte bylo 20k USD, po wypadku 19k USD,
> a naprawa to 2k USD? To by chyba nie bylo takie straszne...
>
> Czy ja nie rozumiem o czym pisze?
> (calkiem prawdopodobne, dlatego prosze o pomoc :)).
Nie... To jest inaczej :-)
Oczywiście każdy ubezpieczyciel będzie miał ciut inną
wykładnię ale w przybliżeniu będzie to tak:
Wartość samochodu używanego *bezwypadkowego* jest X.
Wartość tego samego samochodu używanego po wypadku
dobrze NAPRAWIONYM będzie np. 70% z X.
Chodzi o naprawienie nie tylko kosmetyczne ale głównie
takie, które zagwarantuje odzyskanie przez auto specyfikacji
decydujących o jego bezpieczeństwie: konstrukcja ramy,
zderzaków i zawieszenia nie może być naprawiana gumą
do żucia ani pianką do uszczelniania okien, jak to jest w
Polskich zakładach blacharskich na Jackowie czy na ul. Cicero.
Ubezpieczyciel bierze teraz wartość 0,7*X i porównuje do
kosztu jaki trzeba wydać na naprawę Y. Jeśli 0,7*X jest
wyraźnie wyższe niż Y to się naprawia auto. Jeśli niższe to
się orzeka szkodę całkowitą, notuje ten fakt w tytule własności
i takie auto z takim piętnem w dokumentach ubezpieczyciel
sprzedaje na aukcjach z przeznaczeniem NA CZĘŚCI.
Polak takie auto kupuje i "naprawia" gumą do żucia, taśmą
samoprzylepną i pianką do uszczelniania okien aby auto
WYGLĄDAŁO NA NIETŁUCZONE i sprzedaje go jak nietłuczone.
Nie bądź frajer. Podaruj sobie to auto i to szybko. Tracisz czas.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.10 16:27 Pszemol
- 01.12.10 16:42 Zbigniew Braniecki
- 01.12.10 20:44 Przemek V
- 01.12.10 21:50 Arbiter
- 01.12.10 22:22 P_ablo
- 01.12.10 22:33 Pszemol
- 01.12.10 22:52 Pszemol
- 01.12.10 23:21 Zbigniew Braniecki
- 01.12.10 23:49 marek
- 01.12.10 23:59 Arbiter
- 02.12.10 00:13 Zbigniew Braniecki
- 02.12.10 02:26 radeeek
- 02.12.10 12:38 topek
- 02.12.10 13:30 Zbigniew Braniecki
- 02.12.10 13:36 Zbigniew Braniecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe