  • Data: 2010-12-01 23:21:02
    Temat: Re: VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
    Od: "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

> [...]

    Jasne, dlatego napisalem, ze moze jutro podejde do serwisu z nim

    > Taka ocena kosztuje u fachowcy i musisz mieć kogoś, komu bardzo ufasz
    > że nie skasuje Cie za przegląd którego nie zrobi...

    Mam kumpla ze studiow ktory prowadzi salon VW pod Wawa, zapowiedzieli, ze
    zajmie to jakies 1.5h razem z badaniem lakieru. Sadze, ze zrobia to porzadnie.

    > Żeby on coś mógł zaakceptować to musiałby najpierw wiedzieć co było
    > naprawiane, a to nie jest trywialne wyczaić dla kogoś kto się nie zna lub
    > zrobi
    > jedną 1/2h wizytę w warsztacie zainteresowanym skasowaniem forsy za
    > przegląd a nie zainteresowanym straceniem dużej ilości czasu na analizę.
    >
    > A pytając sprzedawcę zawsze dowiesz się, że "panie, zderzak był porysowany,
    > panie, Ci Amerykanie są idioci, w głowie się im poprzewracało i nowe auta
    > sprzedają za 20% ceny".

    No dla mnie to raczej teraz zdobywanie doswiadczenia - jak wyglada serwis
    przedzakupowy itp. oraz test z rozmowy z czlowiekiem ktoremu musze pokazac te
    wyniki ;) Nie sadze, zebym chcial go kupic, a na pewno nie za normalna cene,
    bo przeciez chocby byl idealny, to ja juz go potem nie odsprzedam bo sam
    musialbym klamac nabywcy. :/

    Ale jestem ciekaw co powiedza na serwisie.

    Jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc :)

    pozdr.