  • Data: 2013-02-18 13:03:19
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 17 Feb 2013 16:00:14 +0000 (UTC), Budzik

    > możesz przytoczyć, skoro to tój argument? Albo zalinkować?

    Życzy innym śmierci tylko dlatego, że moga mieć wiecej praw na drodze niż
    on ma. Sam nie zje i drugiemu nie da. Dlatego właśnie uważam, że u nas nie
    ma to szans działać, bo takich ludzi wcale, niestety, nie jest mało (choć
    oczywiście jest to coraz częściej zdecydowana mniejszość). Zaraz jeszcze
    specjalnie by przyśpieszali, by pokazać kto ma akurat pierwszeństwo. Co ja,
    życia na drodze nie znam? Codziennie takich frustratów spotykam, choć dużo
    wcale nie jeżdżę. :P

    Pieszym na drodze jestem bardzo rzadko, ale rozumiem sytuację. Zimno, na
    łeb pada, albo wręcz przeciwnie, upał, a muszą stać pomimo, że droga pusta
    po horyzont. Jestem za, ale część naszego narodu jeszcze nie dorosła do
    takiej "cywilizacji" i będzie z tego więcej szkód niż zysku.

    --
    Pozdor Myjk