  • Data: 2013-02-18 13:01:40
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Feb 2013 11:00:14 +0000 (UTC), Budzik

    > Powiedz co masz powiedziec.

    Sugerujesz budowanie kładki dla 10 osób na krzyż, to zadaję proste pytanie:
    kto za to zapłaci -- bo z pewnością nie te pare osób co będzie przechodzić
    przez kładkę wartą bańkę (jak nie więcej) złotych. I po co tę bańkę
    spuszczać w miejscu, gdzie spokojnie da się przejść, trzeba tylko wykazać
    nieco uwagi i cierpliwości... bo mieszkańcy zaszokowani nieuwagą
    "znajomego" tak sobie zażyczyli?

    Powiem wprost co mam powiedzieć: jaja sobie robisz.

    > P.S. Pieniążki?

    Tak, pieszczotliwie.

    --
    Pozdor Myjk