  • Data: 2012-02-07 12:52:15
    Temat: Re: Uszkodzona karta SD 1GB - odzyskanie danych
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal napisał:
    [.]
    > Spróbuj pod linuksem.
    > 1) Może coś będzie w logach jądra, co dzieje się z kartą
    > 2) Możesz użyć świetnego programu photorec, który służy właśnie do
    > odzyskiwania danych z kart pamięci.

    To samo chciałem podpowiedzieć, zajeździłem kartę instalując na niej
    system (wytrzymała z miesiąc pracy) uszkodziła się na tyle łagodnie że
    system plików był widoczny ale losowo znikała karta (device removed w
    logach), wtykałem jeszcze raz i zapuszczałem kopiowanie ponownie z
    włączonym resume, odzyskałem całość danych.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html