  • Data: 2015-06-29 15:05:25
    Temat: Re: UPS + zewnętrzne akumulatory
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Adam,

    Monday, June 29, 2015, 2:57:35 PM, you wrote:

    > Jeżeli Strowger, to jest wejście z awaryjnym zasilaniem na każdy stojak
    > z osobna, lub też na każdy rząd z osobna. Podanie napięcia zrzucało
    > wybieraki na stojaku/rzędzie.

    Nie ma odrębnego wejścia awaryjnego zasilania na stojakach. Każdy
    stojak ma(miał) własny bezpiecznik i można było po prostu powyłączać
    wszystkie stojaki a potem włączać kolejno. Tylko w sytuacji
    rzeczywistej jakoś to ludziom do głowy nie przychodziło.
    I jak w Opolu sprawny inaczej pracownik siłowni przełączył obie
    baterie na ładowanie (co odcięło zasilanie centrali), to zachował tyle
    przytomności umysłu, że nie włączył tego z powrotem, bo centrala
    8200NN zjechałaby dwa piętra niżej.
    Obsługa centrali z pomocą wszystkich, których dało się w krótkim
    czasie przeszkolić półtorej godziny ,,zrzucała" wybieraki.

    --
    Best regards,
    RoMan