  • Data: 2015-06-29 20:32:05
    Temat: Re: UPS + zewnętrzne akumulatory
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:55917ce7$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...

    > No, po stopieniu to moze i moga, ale one raczej tylko zmiekna, i wtedy
    > spadna .

    Kolega był świadkiem jak zrobiono zwarcie śrubokrętem w małej siłowni
    telekomunikacyjnej. Szyny miedziane miały przekrój 2x1 cm. Wkrętak rozgrzał
    się tak, że po oderwaniu skapywał w postaci płynnej na obudowę i na podłogę.
    Została tylko nadtopiona rączka. Dzień później sam widziałem ślady płynnego
    metalu na podłodze, a obudowa siłowni wyglądała jak po przejechaniu
    palnikiem.

    > No, owo aluminium ma znacznie mniejszy opor niz stal.
    > Ale skoro sie dotykaja, to i nadtopienie powinno byc.

    Oczywiście na szynach były ślady nadtopień.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba