eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingTrwale elementy w OpenGL › Re: Trwale elementy w OpenGL
  • Data: 2013-01-25 13:45:23
    Temat: Re: Trwale elementy w OpenGL
    Od: Marcin L <"xxxl kropka marcin"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 24.01.2013 Michoo <m...@v...pl> napisał/a:
    > On 24.01.2013 09:59, Marcin L wrote:
    >> (...)
    > Ale podpisy się właśnie tak robi - tzw "billboard", czyli GL_POINT_SPRITE.
    >
    >> Interesuje mnie jak
    >> jest tworzony obraz nieruchomej kabiny samolotu i ruchoma "scena" tego co
    >> widac za oknem.
    >
    > Tak jak każda inna złożona scena:
    > (...)

    Wielkie dzieki, o to wlasnie chodzilo! W tym OpenGL wszystko jest tylko
    trzeba wiedziec jak sie co nazywa.

    Mam jeszcze tylko pytanie ad. kolejnosci rysowania: napisales - kabina,
    reszta, przezroczyste elementy. Czy taka kolejnosc jest wazna?

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: