eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingTrwale elementy w OpenGL › Re: Trwale elementy w OpenGL
  • Data: 2013-01-24 13:38:11
    Temat: Re: Trwale elementy w OpenGL
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24.01.2013 09:59, Marcin L wrote:
    > Pewnie mo?liwe, bo
    > czesto jest tak w np. grach, gdzie mozna wlaczyc sobie opcje podpisywania
    > samolotow czy innych czolgow.
    >
    > Od razu chodzi, ze nie chodzi mi tylko o "bitmapy" 2G.

    Ale podpisy się właśnie tak robi - tzw "billboard", czyli GL_POINT_SPRITE.

    > Interesuje mnie jak
    > jest tworzony obraz nieruchomej kabiny samolotu i ruchoma "scena" tego co
    > widac za oknem.

    Tak jak każda inna złożona scena:
    push matix
    translate/rotate
    rysowanie kabiny
    pop matrix
    push matrix
    translate/rotate
    rysowanie całej reszty
    pop matrix
    push matix
    translate/rotate
    rysowanie przezroczystych elementów kabiny
    pop matrix

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: