eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingTrwale elementy w OpenGL › Re: Trwale elementy w OpenGL
  • Data: 2013-01-31 16:11:34
    Temat: Re: Trwale elementy w OpenGL
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 31.01.2013 15:25, Marcin L wrote:
    > Dnia 25.01.2013 Michoo<m...@v...pl> napisał/a:
    >> On 25.01.2013 13:45, Marcin L wrote:
    >>>
    >>> Wielkie dzieki, o to wlasnie chodzilo! W tym OpenGL wszystko jest tylko
    >>> trzeba wiedziec jak sie co nazywa.
    >>
    >> Przeczytaj Red Book - tam jest wyjaśnione jak OpenGL liczy scenę.
    >
    > Juz sciagnalem. B. ciekawa lektura, tylko ta objetosc... :-)

    W liceum wydrukowałem i dałem do oprawy - nadal stoi u mnie na półce ;)

    >
    > Czytalem takze o wspomnianych przez Ciebie bilboradach. Pierwsze
    > spostrezenie - to dodatkowe rozszerzenie (przynajmniej w peirwszych
    > wersjach) i nie zawsze wystepuje we wszystkich systemach.

    Możesz założyć, ze sensowne implementacje opengl zaczynają się od 2.0
    (ew. 1.5 + vertex/fragment program). Starszymi imo nie warto się zajmować.

    > Do konca tez nie
    > rozumie ich ideii.

    1) nie przejmujesz się przeliczaniem współrzędnych
    2) Wysyłasz do karty po jednym punkcie na każdy kwadrat. Normanie
    musiałbyś wysłać 2*3 dla TRIANGLES albo 4 dla QUADS, więc ślesz 4-6 razy
    mniej danych. Pomyśl teraz o efekcie cząsteczkowym z 100-200k wierzchołkami.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: