eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingTrwale elementy w OpenGL › Re: Trwale elementy w OpenGL
  • Data: 2013-01-31 15:25:34
    Temat: Re: Trwale elementy w OpenGL
    Od: Marcin L <"xxxl kropka marcin"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 25.01.2013 Michoo <m...@v...pl> napisał/a:
    > On 25.01.2013 13:45, Marcin L wrote:
    >>
    >> Wielkie dzieki, o to wlasnie chodzilo! W tym OpenGL wszystko jest tylko
    >> trzeba wiedziec jak sie co nazywa.
    >
    > Przeczytaj Red Book - tam jest wyjaśnione jak OpenGL liczy scenę.

    Juz sciagnalem. B. ciekawa lektura, tylko ta objetosc... :-)

    > W skrócie:
    > - "przezroczystość" działa tak, że liczy się średnią ważoną z piksela
    > który trafia do bufora i piksela który tam już jest (wagą jest alpha),
    > więc to co przezroczyste musi być rysowane po tym co ma przez nie
    > prześwitywać [1]
    (...)

    Fakt. Myslalem, ze wynika to raczej z jakis wewnetrznych mechanizmow
    kolejnosci mnozenia macierzy przeksztalcen.

    Czytalem takze o wspomnianych przez Ciebie bilboradach. Pierwsze
    spostrezenie - to dodatkowe rozszerzenie (przynajmniej w peirwszych
    wersjach) i nie zawsze wystepuje we wszystkich systemach. Do konca tez nie
    rozumie ich ideii.

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: