  • Data: 2017-02-02 18:31:46
    Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >Tu nie chodzi o wybranie najtańszej ceny. Tu chodzi o zapłacenie
    >jeszcze mniej.
    >Kiedyś czytałem, że ostro obniżają ceny podane w ofertach. Części
    >placówek nie opłaca podpisywać się umów z NFZ.

    A propos
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/czesi-ratu
    j%C4%85-oczy-polak%C3%B3w/ar-AAmyq3a

    Jesli pismaki czegos nie pokrecily, to NFZ placi za operacje w
    Czechach.
    Tyle samo, co w Polsce.

    No to ja juz nic nie rozumiem, sa pieniadze na zabiegi czy ich nie ma
    ?
    Czy 2211zl w Czechach starcza, a w Polsce nie, i to lekarze/szpitale
    nie chca.
    Bo w to, ze w Polsce nie ma mocy przerobowych, to nie uwierze, skoro
    za wlasne pieniadze mozna zrobic.

    J.