    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trochę trzęsie przy ruszaniu.
    Date: Sun, 21 Mar 2010 16:29:13 +0100

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > No właśnie nie, chciałem się tylko upewnić czy o to Ci chodziło (równie
    > dobrze można było to zinterpretować jako wymianę sprzęgła na gwarancji
    > Fiata, gdy ten jeszcze ją posiadał).

    Dokładnie, miałem sprzęgło wymienione gdy MÓJ Fiat posiadał jeszcze
    gwarancję.
    Inaczej bym się raczej nie zdecydował tylko z tytułu szarpania.

    > Z resztą nieważne. Dzięki za podpowiedź, jak wrócę do Przemyśla to podjadę
    > do mechanika żeby rzucił na to okiem (sprzęgło wymieniałem w Przemyślu).

    Chyba źle się zabrałeś do tematu.
    Skoro przed wymianą szarpało, po wymianie szarpało, to dlaczego zapłaciłeś
    za usługę?

    Teraz lepiej jedź do kogoś trzeciego, niech sprawdzą co Ci tam włożyli
    podcza naprawy, bo możesz stracić dowody kantu.
    Może w Twoim przypadku to inna usterka (np. opisywane obok problemy z
    poduszkami), a Ciebie naciągnęli na nowe sprzęgło.