  • Data: 2012-01-23 20:56:30
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale kolega chce chyba odwrotnie - wyjscie audio.
    > tez bym sie zainteresowal, bo sluchanie przez radio kiepskie jest, a
    > kaseta
    > dziala dobrze.

    No właśnie, chcę odwrotnie... (bez skojarzeń proszę! ;-D)
    W czasie debaty okołopiwnej doszliśmy do wniosku że na rynku nie istnieje
    urządzenie typu stacjonarna mp3. Tzn. wiem że są kieszenie różne na dyski,
    nawet niektóre mają jakiś tam wyświetlacz, ale nie o to chodzi. Nie
    widziałem jeszcze mp3 w postaci elementu zestawu typu wieża.
    I dyskusja potoczyła się w stronę
    konstrukcji takiego czegoś. Wymyśliłem że kupię na Allegro mp3 z
    wyświetlaczem 2,5 cala i rozbebeszę. Jeśli znajdę tam sygnał audio to przez
    wtórnik da się go podłączyć do wzmacniacza. Ot takie pomysły...

    Piotr