  • Data: 2012-01-24 09:01:21
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-24 09:40, J.F pisze:
> [...]
    ssette-mp3-player-stand-alone-or-car-cassette-player
    /

    > Ja pamietam jakas newsowa dyskusje, gdzie ktos taki pomysl rzucil, a
    > nastepny dal linka :-)
    > Kiedy to bylo - nie pamietam, ale data powyzej 2007/08/26

    Sam pomysł może i fajny, ale po próbach z kasetami z głowicą (coś w tym
    stylu:
    http://allegro.pl/i2057855419.html - parę różnych typów)

    jestem raczej mocno zniechęcony do takich zabaw.
    Kłopot polega (wg mnie) na tym, że nie bardzo jest jak dopasować do
    siebie obie głowice - ogólnie dźwięk jest do bani, na dodatek bardzo
    zależy od tego jak się kasetę włoży - jak jest taśma, to jest ona
    prowadzona "do głowicy" - tu głowica kasety "pływa" we wszystkie strony.
    Podejrzewam, że nawet gdyby dać korektor, wiele by się nie uzyskało ze
    względu właśnie na pozycjonowanie głowicy, które jest zwyczajnie
    niepowtarzalne. Ja nie widzę dobrego rozwiązania tego problemu.

    Pozdrawiam

    DD