  • Data: 2012-01-23 21:19:40
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 18:25:10 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Jeśli rzeczywiście tego chce, to trochę dziwne. Odtwarzaczy MP3
    > z normalnym wyjściem audio jest przecież zatrzęsienie.

    Owszem, ale trzeba je kupic, a ten juz masz :-)
    Poza tym tamte nie sa na 12V, nie maja wyswietlacza, pilota, wymiennych
    kart/zlacza USB.
    Choc mozna je zabrac z samochodu i kontynuowac odsluch na sluchawkach.

    > Ja jakiś czas temu kupiłem takie MP3/FM i nie narzekam. A do kasety
    > trzeba mieć oldskulowe radio z kaseciakiem. I lubić wiszące kable.

    Ciagle wiele starszych samochodow takie radio ma. A nowe to wydatek+klopot
    i jeszcze ukradna :-)

    Niedawno ogladalem takie MP3/FM samochodowe za 69zl, normalnie za darmo,
    ale radio bez RDS, trzeba kombinowac z montazem, minijacka nie ma, tylko
    cinche zwisaja gdzies z tylu ... a tu ajternatywnie cztery ruchy lutownica
    i jeden krotki kabelek :-)

    > Kiedyś miałem pomysł, by zrobić (nie sam, tylko Chińczykiem) odtwarzacz
    > MP3 w kasecie. Wtedy jeszcze od biedy by się chętni na takie znaleźli.
    > dzisiaj już jest po ptokach.

    Nie pamietasz ? To juz zrobili.
    http://gadzetomania.pl/2007/08/26/mp3-casette-player
    -mp3-w-kasecie-magentofonowej
    http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/ca
    ssette-mp3-player-stand-alone-or-car-cassette-player
    /

    J.