  • Data: 2012-01-24 15:39:10
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten temat też mnie trochę męczy, od kiedy UPC przestało puszczać radio w
    > kablu, ale ja widzę inne rozwiązanie:
    >
    > http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=9
    2_86&products_id=307

    > (lub coś podobnego - nie mam pojęcia, ile wart jest tor audio na tym
    > czymś, ciągle sobie obiecuję, że wezmę i zobaczę, tylko zawsze jest coś
    > ważniejszego).
    > Alternatywą jest gotowiec typu:
    >
    > http://pl.asus.com/Multimedia/Digital_Media_Player
    >
    > lub:
    >
    > http://www.patriotmemory.com/products/groupdetailp.j
    sp?prodgroupid=159&prodline=6&group=Media%20Players&
    catid=69

    > (link się połamał, ale moje wrodzone lenistwo...)
    >
    > W każdym razie stacjonarne empetrójki są na świecie, i bynajmniej da się
    > to kupić za całkiem rozsądne pieniądze (są też urządzenia innych
    > producentów, są również bez ethernetu, są też z WiFi). Ile to jest warte -
    > tego nie wiem. Mnie osobiście interesuje coś, co może robić za radio
    > internetowe i da się podłączyć do jakiegokolwiek wzmacniacza.

    No tak, tych cudów wcześniej nie widziałem, ale im bardziej im się
    przyglądam to mniej mi się podobają. Za drogo, za cośtam... Kończę teraz
    budowę kolumny basowej, jak skończę to wezmę się za ten temat. I raczej
    jednak rozbebeszę jakiś transmiter z wyświetlaczem i resztę zrobię sam. Sam
    jestem ciekaw co mi wyjdzie.

    Piotr