  • Data: 2012-01-24 02:21:36
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Dybkowski napisał:

> [...]
    aspx?Catid=HiFiComponents&SubId=SACDCDPlayer&Product
    Id=DCD710AE

    > Do tego większość obecnie produkowanych stacjonarnych odtwarzaczy DVD
    > łyka płytki z plikami MP3 a wiele z nich ma też podobne do powyższego
    > gniazdko USB (np. na pendrive'a). Czego więcej potrzebujesz? Może tego:
    >
    > http://www.ceneo.pl/10206912
    > Duży ekran 7" i spokojnie można traktować jako stacjonarny odtwarzacz
    > MP3/MP4.

    No ale nie jest w postaci 'elementu zestawu typu wieża'. Najlepiej
    o rozmiarach 19 cali. Jak się kończyła moda na takie, to produkowano
    klocki, które już były prawie puste w środku -- no bo ile może zająć
    magnetofon kasetowy czy inny korektor graficzny? Odtwarzacz MP3, to
    by jeszcze fajniej wyglądał.

    --
    Jarek