    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Trafo toroidalne parametry
    Date: Sun, 20 Nov 2011 20:37:36 +0100

    Hello Mariusz,

    Sunday, November 20, 2011, 8:25:47 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    Jakbym nie liczył, to i tak wychodzi, że ma 500W a może nawet trochę
    więcej.

    > daje 2 x 16,9V przy napięciu sieci 226V
    > Podaj informacje o które pytam wyżej,
    > Duże. Nawet bardzo. Co chesz z tym proastownikiem robić? Traktować
    > jako rozruchowy?
    > Jak duże te diody ? jaki prąd przewodzenia,

    Adekwatny. Nie mam pojęcia, co będzie za diodami. Bo musisz ograniczyć
    prąd.

    Skoro jest to jeden drut, to rozumiem, że uzwojenia są na sztywno
    połączone szeregowo. Czyli musisz zastosować prostownik dwudiodowy, co
    nie jest rewelacyjnie korzystne. Pierwsze przybliżenie: wsadzić tam
    MBR6045PTG:
    http://www.tme.eu/pl/details/mbr6045ptg/diody-schott
    ky-tht/on-semiconductor/

    > do rozruchu raczej nie, do zasilania reflektorów halogenowych dużej mocy

    Reflektory możesz zasilać bezpośrednio z transformatora. Pod
    obciążeniem spadnie do jakiś 2x14V a jak dojdą kable, to już w
    ogóle...

    > i ewentualnie pomocniczo do ładowania kilku akumulatorów dużej
    > pojemności takich jak w ciężarówkach

    Ale jak zamierzasz regulować prąd ładowania?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl