  • Data: 2011-11-20 21:53:35
    Temat: Re: Trafo toroidalne parametry
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Grzegorz,

    Sunday, November 20, 2011, 9:02:08 PM, you wrote:

    > Hmm, mi wyszła moc ciągła ~900VA na całe trafo, przy blasze 1,35W/kg.

    Ale skąd wziąłeś rozmiar blachy? Ja przyjąłem ostrożne 20cm^2 zaledwie.

    > Ale zweryfikuję to jeszcze inszym programem ...

    Ja nie programem, ja po swojemu. 500W to bardzo ostrożny szacunek, bo
    z samej średnicy drutu wychodzi 640W. I tak samo z przekroju rdzenia i
    słabego wypełnienia okna.

    A tak w ogóle, to sorry za te [W] zamiast [VA] ale od paru lat liczę
    już tylko impulsowe a tam się nikt w rozpatrywanie mocy biernej nie
    bawi :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl