  • Data: 2011-11-21 17:39:33
    Temat: Re: Trafo toroidalne parametry
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Nov 2011 18:07:29 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A do czego ty robisz, bo czy ja dobrze rozumiem ze zakladasz
    >temperature pracy w srodku rzedu 110C, w upalne lato nawet 120C, a jak
    >klient nie wsadzi wiatraka to pewnie i 140C ?

    No ale co w tym dziwnego? Tutaj masz klasy temperaturowe:
    http://www.noratel.pl/?dzial=techniczne&id=4

    Temperatura otoczenia jest sprawą klienta, to on powinien wiedzieć
    jakie są parametry środowiska montażu, a jak nie wie to jest proszony
    o opisanie gdzie transformator jest montowany. Transformator o mocy X
    zamontowany w klimatyzowanym pomieszczeniu będzie miał zupełnie inne
    gabaryty i konstrukcję niż transformator w hermetycznej, metalowej
    obudowie wystawionej na działanie promieni słonecznych.

    Po drugie, jeżeli transformator jest narażony na wysokie temperatury
    pochodzące od np. nasłonecznienia to i reszta aparatury jest tak samo
    na to narażona i musi być odpowiednio dobrana.
    --
    Grzegorz Krukowski