  • Data: 2024-07-12 23:39:55
    Temat: Re: Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2024 o 17:44, Marek pisze:
    jeszcze

    > Ja sobie zdaje sprawę, że jeśli ma to robić człowiek to wymaga jego
    > zaangażowania. Naiwnie liczyłem na to, że może w 21 wieku "produkcję"
    > takiego elementu robi robot-maszyna a nie człowiek drapajacy się w
    > łysinę jak to zrobić....

    21 wiek, to jest tylko napis. Ale też nie jest tak, że postęp zwiększa
    tylko możliwości, ruguje też potrzeby. Nie wiem do czego jest ta część,
    którą chcesz zrobić, ale pójdźmy w skrajność żeby ułatwić zrozumienie.
    Wyobraźmy sobie, że szukasz wykonawcy na 1 sztukę pełnosprawnego w
    sensie użyteczności średniowiecznego miecza. Wykonawcy który go zrobi
    szybko i w dobrej cenie. Argument, że przez kilkaset lat technologia na
    tyle powinna pójść do przodu by sobie taki miecz móc na każdym rogu
    zamówić jest raczej nie trafiona. Znajdą się łysi, którzy wykują po
    namowach - ale to wszystko.

    PD