    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Tesla: nieprzyjemne wybudzenie ze snu dla Niemców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 30 Sep 2018 08:55:26 +0200

    Dnia Sun, 30 Sep 2018 08:12:56 +0200, Cavallino napisał(a):

    > NO jak gdzie?
    > Da się złapać jelenia na nazwę "ekologiczny" i dopłatę kiludziesięciu
    > tysięcy z tego tytułu.

    Od klienta ?
    Bo chyba nie od rzadu, skoro rzad nic nie wie o jakis hybrydach.
    To trzeba jeszcze z 5 lat, aby go przekonac.

    > A potem w praniu (jeździe próbnej) wychodzi że pali tyle samo co diesel
    > i litr mniej niż benzyniak....

    Ale tyle samo co diesel to juz zysk. Plus czyste spaliny.

    Dalej - w litrach liczysz, benzyna lzejsza, to naprawde jest bardziej
    sprawne niz dieslowskie auto.

    No i kierowce interesuje cena za litr, a nie jakies MJ/litr.

    Tylko czemu brak wtyczki :-)

    Czyzby umowa z rzadem - nie bedziemy wywracac podstaw systemu
    podatkowego ?

    > A do tego w pakiecie musisz tolerować kretyńskie japońskie cvt, czego
    > tolerować się nie da, już bym wolał zapłacić za litr więcej....

    Nie wiem, nie jechalem ... naprawde tak zle ?
    Ale za to maly silnik spalinowy moze pokazac dynamike przy
    wyprzedzaniu.

    J.