  • Data: 2018-09-30 17:34:13
    Temat: Re: Tesla: nieprzyjemne wybudzenie ze snu dla Niemców
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2018 o 17:17, Pszemol pisze:

    > Chyba nie przemyslales tego argumentu - nikt nie kupowal tego auta aby
    > przewieźc trzy palety.

    Przemyślałem. Podobnie jak nikt nie kupował sejcza bo jest dobrym
    samochodem dostawczym tak nikt nie kupuje tesli bo jest najlepszym
    samochodem do skandynawskich warunków.

    Po prostu dzieje się tak ze względów podatkowych, więc nie można z tego
    żadnego logocznego wniosku wyciągnąć.

    BTW - który jesteś w kolejce po teslę?

    Shrek