  • Data: 2018-09-30 11:53:48
    Temat: Re: Tesla: nieprzyjemne wybudzenie ze snu dla Niemców
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-09-2018 o 08:55, J.F. pisze:

    > Od klienta ?

    Oczywiście.
    Jeleń kupi drożej hybrydę bo myśli, że będzie mnie spalał.....

    > Ale tyle samo co diesel to juz zysk.

    Na czym polegający?
    Na wyciu układu z cvt?

    A koszt nadal wyższy, z uwagi na amortyzację DUŻO wyższej ceny zakupu.

    > No i kierowce interesuje cena za litr, a nie jakies MJ/litr.

    ?????

    > Nie wiem, nie jechalem ... naprawde tak zle ?

    Gorzej niż źle, jeździ to gorzej niż skuter.

    Jedyny sens hybryda ma w przypadku hybrydy Kii - tam jest zwykły
    dwusrzęgłowy automat zamiast cvt.

    O niebo przyjemniejszy w obsłudze, a spalanie z hybrydą identyczne.
    Ale to już nie japończyk o którym pisałeś.