  • Data: 2022-10-19 07:01:22
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-10-2022 o 21:50, J.F pisze:

    > Vectra sie kiedys rozpadnie i trzeba bedzie nowe :-)

    Fabrycznie nowe, czy nowe w sensie "następny złom"?

    > A ile stracone na samochodzie?

    Jak wpłynie dotacja to niewiele.
    W ogóle ciężko to wyliczyć, bo używki przestały tanieć.

    > Takie dobre, czy złudne wrazenie z powodu inflacji?

    Raczej braku dostępności i mocnych podwyżek cen elektryków z tego
    wynikających.
    Kupiłem w dobrym momencie, bev zaczęły mega drożeć kilka miesięcy
    później i rabaty pozabierali.