  • Data: 2022-10-26 10:00:00
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-10-2022 o 09:43, J.F pisze:

    > No tak - wymaganie nr 1 - ma byc nowe,

    Nie było takiego wymagania.

    > wymaganie nr 2 - ma byc
    > elektryczne,

    Również nie było.
    Było inne - ma dobrze jeździć na prądzie po mieście.
    Niestety, pierwsze hybrydy które tak umiały kosztowały więcej niż bev.
    Dużo więcej, tak z 30%.

    > reszta wymagan nieistotna,

    Już z tego wątku wiesz, że to nieprawda.

    >skoro szybko sprzedałeś z
    > przyjemnoscią :-)

    Co sprzedałem i z jaką przyjemnością?

    > Dało sie dało, tylko w drozszym modelu :-)

    Nie wiem czy np. jak wchodziła Kona to się dało w ogóle.
    Później i owszem, ale dopłata 20 ty za taki gadżet mijała się z celem.

    > No, ciekawe ... bazowy elektryk tanszy niz ICE, czy po prostu
    > dopychaja mu opcji, skoro juz taki drogi.

    Na to wygląda.
    A już z samej konstrukcji jest dużo lepiej wyposażony.

    > Bo sam radar czy komputer do analizy obrazu raczej niedrogi - gora
    > pare tys zl.

    Obstawiam że dużo mniej.

    > I jak - dobrze dziala?

    Tak.

    > Bo nie wiem, czy chcialbym auto, ktore hamuje gwaltownie na pustej
    > drodze :-)

    Nie zdarzyło się.