  • Data: 2022-10-19 14:57:08
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Oct 2022 07:01:22 +0200, Cavallino wrote:

    > Fabrycznie nowe, czy nowe w sensie "następny złom"?

    Wtedy sie bede zastanawial :-)

    > Jak wpłynie dotacja to niewiele.
    > W ogóle ciężko to wyliczyć, bo używki przestały tanieć.

    Ale nowe drozeją ...

    > Raczej braku dostępności i mocnych podwyżek cen elektryków z tego
    > wynikających.
    > Kupiłem w dobrym momencie, bev zaczęły mega drożeć kilka miesięcy
    > później i rabaty pozabierali.

    Tak czy inaczej - wymiana na nowe wymaga doplaty.

    I mozna policzyc ile kosztuje nowy BEV, ile PHEV, ile spaliniak w
    pożądanej konfiguracji.
    Gorzej z policzeniem kiedy i gdzie zabronią spaliniakom wjezdzac.

    P.S. Jakbym codziennie jezdzil w pełzającym korku, takim z
    podjezdzaniem co pare metrow, to moze i bym chcial/liczyl automat.
    Ale nie jezdze, to mi manual pasuje :-)

    J.