  • Data: 2022-10-25 14:45:23
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Oct 2022 20:38:17 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie ma czegoś takiego, a nawet jak jest, to mnie nie interesował.

    Skoro nie satysfakcjonowaly ... to zlom jakis :-)

    > Hp. wspomaganie awaryjnego hamowania, aktywny tempomat - to są rzeczy

    aktywny czyli z radarem/kamerą?

    > których nie dawno nie było nawet można zamówić jako opcji w niższych
    > modelach ice.

    To awaryjne hamowanie mnie zastanawia ... skoro jest ABS, a nawet ESP
    ... moze i jest wspomaganie awaryjnego hamowania, nawet jesli nie
    piszą ?

    > W nowych elektrykach mam to w std (nie we wszystkich rzecz jasna).

    No, jesli cos jest za drogie na tanie ice, to bedzie i za drogie na
    taniego elektryka :-)

    Wspomaganie hamowania to moze tylko troche programu wiecej,
    ale ten aktywny tempomat ...

    J.