  • Data: 2021-11-14 09:41:26
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2021 o 09:29, Myjk pisze:

    > Otóż narzekałem że spierdolili soft który _sztucznie_ ogranicza pojemność
    > baterii przez co sztucznie maleje mi zasięg na prądzie mimo sprawnej
    > baterii. Jak się zresetuje soft, to bateria ma ponad 95% pojemności (po
    > ponad SZEŚCIU LATACH i 141tkm gdzie ponad 90% jeżdżę na prądzie i czasem
    > ładuję ją nawet 4x dziennie). Ile dokładnie ma pojemności to nie wiem (być
    > może więcej niż 95%), bo soft ma pamięć, której druciarski reset jaki może
    > wykonać użytkownik we własnym zakresie nie resetuje (może to zrobić tylko
    > wyspecjalizowany H&S) i jej "pojemność" szybko po resecie maleje do
> [...]

    Czyli bateria z softem pokazuje, że szrot, no ale jakby zresetować to
    dobrze jest przez chwilę. "akumulator odłonam i błendy znikajo":)

    > A po polsku?

    Po polsku to maiłeś kupić elektryka, bo jest to doskonały produkt dla
    każdego - nikomu przecież nie przeszkadza chujowy zasięg i kilkigodzinne
    tankowanie - po co to komu potrzebne:) Ale żona ci nie pozwoliła i
    okazało się, że elektryk dobry dla każdego, ale ty jesteś tak wyjątkowy
    w skali kraju, że dla ciebie akurat nie:P

    --
    Shrek