  • Data: 2021-11-14 09:29:43
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 13 Nov 2021 14:56:22 +0100, Shrek

    > A to ty nie narzekałeś, że ci pospuli baterie softem?

    Amnestię ogłosiłem niedawno dla trolli wszelakich z mojego kibla, w tym dla
    ciebie -- ale znowu robisz wszystko aby tam wrócić. I to tym, za co tam
    wcześniej trafiłeś, czyli za manipulowanie przekazem. Czyli nic się nie
    zmieniłeś przez rok.

    Otóż narzekałem że spierdolili soft który _sztucznie_ ogranicza pojemność
    baterii przez co sztucznie maleje mi zasięg na prądzie mimo sprawnej
    baterii. Jak się zresetuje soft, to bateria ma ponad 95% pojemności (po
    ponad SZEŚCIU LATACH i 141tkm gdzie ponad 90% jeżdżę na prądzie i czasem
    ładuję ją nawet 4x dziennie). Ile dokładnie ma pojemności to nie wiem (być
    może więcej niż 95%), bo soft ma pamięć, której druciarski reset jaki może
    wykonać użytkownik we własnym zakresie nie resetuje (może to zrobić tylko
    wyspecjalizowany H&S) i jej "pojemność" szybko po resecie maleje do
    średniej wiekowej.

    Nijak to się ma jednak do postawionej tezy, że baterie się psują. Bo się
    psują w _EV_ bardzo rzadko i bardzo powoli. Co pokazują także wszelakie
    hybrydy, ale także poprawnie zbudowane EVy (tj. wykluczając np. "liścia"
    czy innego miefka) gdzie sprawności baterii w 5-6-letnich EV nie spadają
    poniżej 85%.

    > A i przypomnij dlaczego majk "elektryk pasuje każdemu" jest takim
    > unikatem, że jemu jednak nie pasował:P

    A po polsku?

    --
    Pozdor