  • Data: 2021-11-14 10:23:58
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 14 Nov 2021 09:41:26 +0100, Shrek

    > Czyli bateria z softem pokazuje, że szrot,

    Czyli soft pokazuje że bateria ma mniejszą pojemność niż faktycznie ma.

    Czy ty masz jakiś problem z szarymi komórkami? Bo jak jesteś debilem to cię
    za chorobę do kibla wrzucać przecież nie będę.

    > no ale jakby zresetować to dobrze jest przez chwilę.
    > "akumulator odłonam i błendy znikajo":)

    Jakbyś pomyślał to byś jednak doszedł do wnisku że winny jest soft (który
    można zmienić), a nie sama bateria (fizycznie). BATERIA SIĘ NIE DEGRADUJE
    jak to tacy wielbiciele smrodów spalinowych jak ty, twierdzą. Inne (P)(H)EV
    nie mają takich problemów jak mój model. Ale dla wielbiciela smrodów
    spalinowych tylko jak bateria w samochodzie jest to jest i problem, bo
    przecież spaliniaki problemów z softem nie mają wcale -- a afera ołowiana i
    ostatnio dieselgate na to, niemożliwe.

    > Po polsku to maiłeś kupić elektryka, bo jest to doskonały produkt dla
    > każdego - nikomu przecież nie przeszkadza chujowy zasięg i kilkigodzinne
    > tankowanie - po co to komu potrzebne:) Ale żona ci nie pozwoliła i
    > okazało się, że elektryk dobry dla każdego, ale ty jesteś tak wyjątkowy
    > w skali kraju, że dla ciebie akurat nie:P

    Znowu coś tam ci świta, ale jak zwykle wszystko pokiełbasiłeś tak aby ci
    pasowało do tezy, perfidny manipulancie. Do kibla marsz -- szybko się
    uwinąłeś, w niecałe dwa dni. Pogratulować.

    --
    Pozdor
    Myjk