    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szybka karta microSD do 100zl
    Date: Mon, 12 May 2014 23:15:49 +0200

    > Czym je testujesz, bo **być może** czytnikiem na USB2? ;)

    Nieeee. Szybkostrzelnością aparatu fotograficznego. Nie muszę żadnych
    przyrządów używać aby określić czy karta jest szybka. Każde zdjęcie ma
    po 24MB więc całkiem sporo. Wciskam robienie zdjęć seryjnych, czekam aż
    się bufor zapełni i wtedy szybkość karty ujawnia się w całej okazałości.
    Czas pomiędzy wyzwoleniami migawki potrafi na różnych kartach być
    zaskakująco różny, nawet do 10x. Po drugie - widać to też przy
    przeglądaniu zdjęć w aparacie. Na kartach Class 4 (a i nie tylko) klikam
    ... i czekam czekam... Przy w/w mam wszystko natychmiast. Już kiedyś
    stwierdziłem, że Sandisk jest the best.

    A i jeszcze jedno - padliwość kart lub danych na nich. To kolejna rzecz
    na jaką trzeba zwrócić uwagę, poczytać na forach etc. Może to kiepskie
    badanie statystyczne ale mi na Sandiskach nigdy nic się nie ulotniło a w
    historii stosowałem różne modele. Natomiast nierzadko kolegom, którzy
    przyoszczędzili posypały się dane nie jeden raz.

    Tak więc stałem się fanem tej firmy.

    Marek