    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Sun, 7 Jun 2015 19:28:15 +0000 (UTC)
    <ml19sm$9bl$1@dont-email.me> <557432a2$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1cd4$hjo$1@dont-email.me> <55743687$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1d2q$jpn$1@dont-email.me> <55743a07$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1ebt$o0u$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ml1q6i$1vu$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ml1skg$avt$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ml230n$4lp$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Jeśli nie ogarniasz argumentowania, to dyskusje prowadz na stadionie
    > piłkarskim...

    a jak się tam dyskutuje? przy pomocy maczet?
    na razie nie przedstawiłeś żadnych argumentów więc nie bardzo jest o
    czym dyskutować. Ale widzę, zę się nie doczekam.

    > Rozumiesz co to jest prawdopodbienstwo?
    > Taka sytuacja zapewne nigdy mnie w zyciu nie spotka, Ciebie zapewne
    > również.
    > Ale być moze kogoś z Twojej rodziny.
    > Ile osób musi rocznie zginać na drzewie zamiast wypasc z drogi i zniszczyc
    > samochód, aby stwierdzic, ze drzewa warto wyciąc?

    to jest argument z gatunku: zakażmy jazdy na trzeźwo. Większość wypadków
    powodują trzeźwi.

    > Za wyciecie drzew?
    > We wczesniejszej dyskusji na ten temat pojawił sie przykład stosownego
    > przetargu - ceny wachały się od około miliona zlotych do doplaty 100zł ze
    > strony firmy wycinającej.
    > Reasumujac - stać nas na dopłacenie nawet tych 100zł...

    razy parę milionów drzew

    > Zapewne brak doswiadczenia powoduje, ze utożsamiasz wyłączenie myslenia z
    > tym, ze musisz zjechac z drogi.

    skoro brakuje Ci doświadczenia to się doucz. I zrozum, żę to kierowca
    jest czynnikiem decydujacym o bezpieczeństwie.

    > ROTFL
    > Plusem jest 500 osób ktore nie zabiją sie rocznie.
    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania...

    to nie drzewa ich zabiły. to kierowcy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl