  • Data: 2015-06-08 03:04:36
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > chyba nigdy nie uczestniczyłeś w merytorycznej dyskusji jeśli uważasz
    > swoje wyobrażenia za argumenty merytoryczne

    Jak narazie Masti, to probujesz pobic Kogutka na dlugosc cytatow i
    sprowadzic dyskusje do absurdu ignorujac fakty.
    Pare pytan:
    1 Czy prawda jest, ze co roku kilkaset osob ginie w zderzeniach z drzewami?
    2 Czy w przypadku zjechania z drogi bezpieczniejsze jest zderzenie z
    drzewem, czy wjechanie w pole?
    3 Czy masz w samochodzie: strefy kontrolowanego zgniotu, pasy, poduchy
    powietrzne, ktorys z aktywnych systemow bezpieczenstwa?
    4 Czy nie zapinalbys pasow, gdyby nie ryzyko mandatu, czy kupil bys
    samochod, ktory w NCAP nie dostal przynajmniej 1 gwiazdki.
    5 Czy wozisz dzieci w fotelikach, bo tak nakazuje prawo, czy sa inne
    wzgledy?
    6 Czy sytuacja, gdy konieczne jest zjechanie z drogi w celu unikniecia
    wypadku jest prawdopodobna/mozliwa?
    7 O czym swiadczy wieksza liczba ofiar niz samych wypadkow zderzen z
    drzewami?
    Jesli nie odpowiesz jasno i jednoznacznie na w/w pytania, to dalsza
    dyskusje uwazam za trolling.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa