eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySystemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce. › Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
  • Data: 2017-09-29 18:46:09
    Temat: Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "J.F."

    >--A jak taki Ford zadzwoni bezposrednio na 112 (przez sparowany po
    >bluetoothie telefon) i poda pozycje samochodu przez wartosc szerokosci i
    >dlugosci geograficznej to mam watpliwosci czy to dobrze zadziala.

    >oTechnologia zawarta w systemie SYNC(R) przekazuje dyspozytorom informacje
    >słowne dotyczące wypadku, w tym współrzędne GPS pojazdu, jeśli są one
    >dostępne.

    -po angielsku ? :-)
    -w odpowiedzi na "wszystkie linie zajete, prosze czekac" ? :-)

    >jesli masz navi to masz gps i auto zna swoja pozycje, telefon jest
    >potrzebny tylko do powiadomienia 112 choc Ford mogl przeciez dolozyc
    >darmowa karte do darmowych polaczen 112, Plus daje rok waznosci konta za 10
    >zeta :-)

    -mial byc jakis system automatycznego przekazywania pozycji, dla
    wszystkich telefonow,
    -sa rozwiazania "SIM-less" - do zadzwonienia na 112 wystarczy, sa tez
    jakies z "wbudowany SIM" - ford moglby skorzystac.
    ---
    Raczej zwykły eCall https://pl.wikipedia.org/wiki/ECall

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: