  • Data: 2019-12-07 11:43:14
    Temat: Re: Suwak
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-12-2019 o 11:07, cef pisze:

    > Ale to akurat prawda jest.

    Dokładnie o to idzie.
    Kampanie powinny być dla pieszych:
    przed wejściem na pasy rozejrzeć się w lewo, w prawo i drugi raz w lewo,
    jeśli nic nie jedzie - można wchodzić.

    Jak tego nie zrobisz, żadne prawo nie pomoże przed przymusową
    przeprowadzką na cmentarz.

    Proponuję w tle puszczać widoczki z Wszystkich Świętych (małe dzieci na
    grobem swojej mamy albo taty), oraz pokazówki sytuacyjne, jak widzi
    kierowca w nocy pieszego ubranego na ciemno i bez odblasków.

    Może wtedy tłumoki pojmą, że patrzenie w smartfona to nie jest
    najważniejsze zadanie w życiu.