  • Data: 2019-12-07 11:46:28
    Temat: Re: Suwak
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-07 o 11:32, Shrek pisze:

    > Ile procent i gdzie. Bo w DC to jakiś co dziesiąty może. I w zasadzie
    > nigdy dwóch pod rząd, więc problem z kategorii egzystencjonalnych.

    > Kilka razy na ile? Następny wpuścił?

    Kilka razy w sensie, że były ze trzy takie miejsca ze zwężeniem i
    w żadnym nie zadziałało prawidłowo (nawet jeśli były znaki).
    Nie mam zwyczaju stać z włączonym kierunkowskazem, tylko
    po prostu jadę powoli i "zabieram" pas ruchu - trzeci a najpóźniej czwarty
    pojazd z reguły musi mnie wpuścić, zeby uniknąć kontaktu
    W lusterku widziałem, że ten za mną też nie wjechał naprzemiennie
    czyli suwak nie działa.

    > Warszawa ma opinię największych buraków w kraju, więc wszędzie indziej
    > musi być lepiej:P

    Nie jest to utrudnienie dla mnie, że suwak słabo działa.
    W największym stopniu jest to efekt, że w świadomości wielu
    kierowców taka jazda kojarzy się nadal z cwaniactwem i chamstwem.
    Nie chcą być tak postrzegani i dlatego zmieniają pas za wcześnie.
    Dodatkowo dochodzi brak umiejętności płynnej zmiany pasa ruchu
    i chęć zajęcia swojego pasa jak najwcześniej - co z kolei rodzi
    uczucie, że zostali wykiwani, bo wcięło się kilku innych i dlatego oni
    już nikogo nie wpuszczą.