    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 28 Jul 2013 13:22:54 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 20:39:08 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > Zdecydowana wiekszosc kierowcow jest odpowiedzialna i jezdzi zgodnie ze
    >
    > zdrowym rozsadkiem. Roznych "miszczof" widuje rzadko, najczesciej za to
    >
    > cipunow, dla ktorych zmiana czerwone->zielone sklania do goraczkowych
    >
    > rozmyslan: to co teraz mam zrobic? Zrobic sweter na drutach? Nie, chyba
    >
    > nie to. Zagrac w szachy? Hmm, chyba nie. Moze sprawdzic maile? Nie, w
    >
    > samochodzie nie sprawdze. Ah juz wiem!, w samochodzie jestem, ruszyc
    >
    > mialem. Wow!.
    >
    > Pol biedy jak ma taki rejestracje LLU, albo z Elblaga, albo jest taxi -

> [...]

    Bo to nie idzie no bezpieczeństwo tylko o kasę. Ale nie kasę z mandatów. kasa z
    mandatów to drobne w porównaniu z tym co traci budżet na wypadkach. Budżet to realne
    pieniądze nas wszystkich, bo my się na niego zrzucamy. I nagle występuje w nim
    pozycja z dziesięcioma zerami. I ta kasa idzie w pizdu bo jest dużo wypadków.