  • Data: 2013-07-28 23:22:55
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 22:58:57 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > W jaki sposob budzet traci na wypadkach?

    > Widac malo ow budzet traci, skoro nie oplaca mu sie zadbac o to, by tych
    >
    > wypadko bylo mniej. Za sume z 10 zerami mozna zbudowac milion skrzyzowan
    >
    > bezkolizyjnych, kladek dla pieszych, czy chodnikow, zmodernizowac
    >
    > swiatla by byla faza do lewoskretu jak potrzeba, porzadnie oswietlic
    >
    > przejscia dla pieszych itd.
    >
    > Zamiast tego sa zolte kasy przy drogach do zarabiania na 700000 urzednikow.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --

> [...]

    I dochodzimy do sedna sprawy. Jak budżet traci. A zwyczajnie. Renty dla ofiar i
    sprawców jeśli nie da się ich wyleczyć. Renty rodzinne dla dzieci tych co zginęli.
    Koszty leczenia i rehabilitacji. Płatne zwolnienia lekarskie. Konieczność
    utrzymywania jednostek ratunkowych. Koszty jakie ponosi w zakresie związanym z
    wypadkami na Policję. Utrzymanie więźniów którzy trafili za kratki w związku z
    wypadkami jakie zrobili. Brak wpływów do budżetu z tytułu podatków jakie by zapłacili
    ci co zginęli w wypadkach. I jeszcze sporo tego typu wydatków. Może dlatego nie ma
    pierdyliona kładek i dobrych dróg bo minister finansów ma wybór albo zaczyna budowę
    komór gazowych dla ofiar wypadków żeby pozbyć się wydatków albo dać kasę na budowę
    dróg. Którą opcję być wybrał?