    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
    Date: Sun, 11 Oct 2009 12:09:59 +0200

    On Sun, 11 Oct 2009 11:47:38 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >
    >Pieprzysz jak admiralicja Allegro. Bywały wahania, był wakacyjny
    >spadek w lipcu i sięrpniu. Ale nie w maju i nie taki. Ale Ty wiesz
    >lepiej, bo Ty znasz moją sprzedaż rdzeni z dwóch lat.

    No coz, moze ja nie jestem przecietnym Polakiem i inni patrza czy ktos
    jest SS, ja nie. Szczegolnie jak mam kupic duperele za kilka zlotych,
    a innej mozliwosci i tak nie ma .

    Ale zeby sie upewnic to spojrzalem w zakonczone aukcje.
    Taki np marekmagda. Jakos nie widac zeby rdzeni sprzedawal znaczaco
    wiecej, mimo ze jest SS.

    IMHO to zawsze byl niszowy rynek, wiec sie nie ma co dziwic ze bardzo
    zmienny i wrazliwy.

    Do czego ludzie te rdzenie w ogole potrzebowali ?

    J.