  • Data: 2009-10-11 09:55:15
    Temat: Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Verox,

    Sunday, October 11, 2009, 10:25:51 AM, you wrote:

    > Dzięki za kolejne naprowadzenie, to prawda chcę podbić napięcie i nie
    > potrebuje separacji galwanicznej. Guglałem za rozwiązaniami przetwornic
    > step-up na UC3843 jednak nie moge trafić na przykład rozwiązania układowego
    > bez transformatora.

    Żartujesz, prawda?
    http://obrazki.elektroda.net/42_1251445160.gif
    Tyle tylko, że Ty potrzebujesz dławika 100uH/3A, rezystora R1 o
    wartości 0.27 oma/2W - metalizowane a nie druciaka oraz dobrać
    rezystor R4 do żądanej wartości napięcia na wyjściu.
    o i oczywiście nie zapomnij o tym, o czym zapomniał autor schematu -
    kondensatorze 100nF blokującym zasilanie bezpośrednio na układzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl