  • Data: 2015-02-03 21:58:21
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: <3...@...215821.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w
    <news:Pine.WNT.4.64.1502032035350.3944@quad>:

    > 1. Kręgosłup.
    > Primo - siedzenie. Ciągłe.

    Właśnie siedzę (a właściwie leżę).

    > Ale to nie tylko "komputerowe", acz za to właśnie "komputerowe"
    > (mało "laptopowe").
    > Ale już "wygięcie w kabłąk" mocno (nie tyle komputerowe,
    > co "laptopowe").

    Hmm, ale żona garba nabiera niekoniecznie korzystając z laptopa, tylko w
    pracy...

    > Człowiek jest tak zrobiony, że patrzeć powinien na wprost.

    Chyba, ze nosi okulary, wtedy patrzy "z byka" i się garbi :D

    > Przy używaniu laptopa jest to... powiedzmy trudne.

    Ej, siedzę na wygodnym fotelu, laptopa mam na kolanach, nogi powyżej
    zadka...

    > Ja mam w tej chwili środki monitorów na wprost oczu,

    Lapek równiez tak jest

    > no może 5 cm niżej, ale nie jestem przymuszony "odległościowo"

    Aha, robisz skłon, żeby ponad okularami popatrzeć? ;P

    > do wetknięcia nosa w monitor.

    Czyli tak :D

    > 2. Nadgarstki.
    > Już nie pamiętam, jak to któryś lekarz w radiu określił, coś
    > w stylu "dziubania jak kura" (palcami), ale da się bez problemu
    > nadwyrężyć nadgarstek, co dziwniejsze - sam nerw, i o dziwo
    > sporo użyszkodników to umie.

    Mnie łokcie napier...

    > A "klawiatura laptopowa", z powodu przywiązania do ekranu, wprost
    > prowokuje do różnych dziwnych sposobów trzymania dłoni.

    Oj tam dłonie -- jądra podobno cierpią...

    > (z p. widzenia laptopa zwracam uwagę na ten "kabłąk"!)

    To nie laptok, to: raz kiepski wzrok, dwa warunki pracy.

    U mnie kałdun się robi (komórka w trybie głośnomówiącym spokojnie leży) ale
    nie kabłąk, a ja od x lat z laptopem na kolanach...

    --
    'Tom N'