    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzęt !!! :-)
    Date: Mon, 24 Oct 2011 09:23:36 +0200

    W dniu 2011-10-24 01:49, mt pisze:

    > ?? Nie wiem skąd wytrzasnąłeś te liczby, ale pokażesz reportera, który
    > robi 140 tys. zdjęć dziennie albo ślubniaka, który pstryka 5000 na
    > jednym ślubie?

    Chyba chodziło o 40000 zdjęć dziennie - ale też mi się ta liczba wydaje
    nieco podejrzana - zakładając 8 godzin ciągłego robienia zdjęć (a
    przecież trzeba na sesję zdjęciową te dojechać, podczas sesji też
    konieczne są przerwy - choćby na zmianę pozycji czy wymianę
    akumulatorków w aparacie) oznaczałoby to średnio 5000 zdjęć na godzinę -
    a więc 1.38 zdjęcia/sekundę. Mało realne - nawet przy strzelaniu seriami.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)