  • Data: 2012-05-27 23:22:27
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-27 23:14, Cavallino pisze:
    > Ceed crdi waży ponad 1300 kg, plus kierowca, paliwo itd.
    > I30 lżejszy nie jest, a wręcz może być cięższy, jeśli to nowa wersja,
    > nawet jeśli ma mniejszy silnik.

    1,2T własnej, 1,9T Całkowitej.

    > To nie jest Golf 1 który ważył 800 kg, taką masę trzeba mieć czy popchnąć.

    Aha, po upgrade firmware przez jeden dzień miałem wyniki średnie 3.0 na
    odcinku 20km na autostradzie przy 70 km/h i 3,7 przy 90km/h średnie z 15
    km według komputera. Przy 140 km/h średnie z 20 km wynosiło 5.8.
    Szczęście jednak trwało tylko jeden dzień.

    http://dl.dropbox.com/u/19673278/20120522_114344.jpg