  • Data: 2012-05-28 00:52:46
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:4fc29927

    > Ludzie, dopóki nie stwierdzicie takiego spalania to nie wierzcie w takie
    > bzdury.

    Wydaje mi sie ze jezdziles tylko kią CRDI i wszystko oceniasz przez pryzmat
    tego samochodu. Takim samochodem nie jeżdziłem więc nie wypowiem się, ale
    kilka wyników z bardzo spokojnych jazd:

    fiat panda 1,3 diesel - wynik 2,9l/100 na trasie 140km, jazda z predkoscia
    70-80kmh
    fabia 1,4TDI - trasa i styl j.w - 3,4l/100
    renault clio eco2 diesel - na trasie schodzi bez problemu ponizej 4. Akurat
    jezdzilem na innej trasie niż pandą i fabią, ale zejście poniżej 4 nie jest
    żadnym osiągnięciem

    Superb - odcinek 193km, AVS=83kmh, średnie zużycie 4,3l/100 - jazda 90kmh
    http://img689.imageshack.us/img689/1954/1500ko.jpg

    Wszystkie wyniki przy bardzo delikatnym stylu jazdy