  • Data: 2011-07-14 16:20:57
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-14 18:09, Stachu 'Dozzie' K. wrote:
    > Ale wiesz że to nie tak działa? Nigdy nie słyszałeś o odrzuceniu
    > zgłoszenia reklamacyjnego z powodu niedostatecznego opisu usterki?

    Czekaj, a kto decyduje o tym jaki jest niedostateczny? Masz dwa przypadki:

    a) jak tu klikam to mi się psuje

    b) instrukcja store a0,$00f45560 z pod adresu $00568332 odwołuje się do
    pamięci poza heapem w sytuacji gdy zapytanie SQL przychodzi 5 milisekund
    po odrysowaniu okna na Ubuntu 10.10 z zainstalowanym KDE w werji 3.4.5 z
    poprawką foo-bar-fix-1 zawsze jesli zegar systemowy wskazuje parzysta
    sekundę.

    Dla mnie b) jest niedostateczny bo gdzie są do cholery pozostałe
    rejestry i wersja zasilacza ?!?!? Reklamacja odrzucona!

    > Oczywiście że nie. Ale widzisz, to już twoja wina że wybrałeś błędogenne
    > narzędzia do wyprodukowania swojego softu.

    Powiedz to tym którzy piszą soft przez kilkanaście lat. Nie przepisują -
    piszą, dopisują i sprzedają *ciągle*. Powiedz że hello world można
    przepisać w kilka minut na pythona to może niech przepiszą te swoje
    prymitywne systemy finansowe nad ktorymi pracują 15 lat z
    C/COBOLA/Pascala na coś lepszego. Pstryk i już. Python jest przecież
    taki fajny.

    > I to wcale nie jest dobrze że tak wybrałeś, bo produkujesz z błędami,
    > których dałoby się uniknąć.

    Jasne. Właściwy język == zero błedów. Utopia.

    > A teraz poproszę argument merytoryczny, chyba że ci takiego brakuje.

    Merytoryczny argument jest bardzo prosty: software zawsze zawiera błędy.
    *ZAWSZE*. Dzięki furtce typu "ojej, odrysowalo mi się w zlym kolorze,
    ide oddać do sklepu tylko dokończe ten projekt samolotu" producenci
    dostana po dupie.